Bismillah..
Owh.. Sedar x sedar world cup dah lebih pun 11 hari..
Tak sah la kan kalo x tulis ckit pon kat blog pasal world cup..
Apesal? Ingat pompuan xleh tengok bola ke?
But I am not that fanatic..
Hal ehwal semasa kena la amek tau..
Dalam speaking IELTS pon ader tanya sal world cup tau..
X puas hati bile Kaka kena red card masa match again Ivory Coast..
That was totally unjust!
I am not rooting for Brazil, tapi still layan la jugak game tu with my grandad..
Punye la x puas hati, sampai masuk mimpi..
Game dh 2 hari lepas baru nak mimpi..
Hahha..
Mungkin sbb terpaksa keluar padang and x dapat main untuk next match,
Kaka terpaksa kerja jual manggis kat pasar kedai payang..
Ape punye mimpi pun xtau la..
Dalam mimpi tu, Kaka siap pegang kamera Dslr amek gambar manggis..
Baek punye mimpi..
But still, I am uncertain why the ref sent Kaka off
Keita grabbed his face in anger, even though he was hit in the chest.
Pelik kan?
Hope the FIFA will revoke the red card..
Tapi, boleh ker?
Owh yaa, dont f0rget..
Fight Israel, Free Al-Aqsa..
p/s : I am rooting for Portugal, not Brazil.. But have to admit, their skills are superb.. Tackle and sliding skills macam best jer dorang ni..




0 comments:
Post a Comment